השאירו פרטים
הצעת מחיר

    חיפוש
    תוצאות חיפוש
    0
    קטלוג רכבים

    החלפת מנוע מיבוא לרכבי יוקרה – מה חשוב לדעת?

    בעלי רכבי יוקרה לרוב קשורים מאוד לרכבים אלה וזאת מסיבות ברורות – מדובר לרוב ברכב בעל איכויות גבוהות עליו שילמנו כסף רב, זאת מעבר לעובדה שהוא גם סמל סטטוס. ברכבים אלה, בדומה לכל רכב אחר, עלולות להתרחש תקלות שונות אשר יכולות להיגרם עקב שימוש ונהיגה לא נכונה, נזק שנגרם עקב פגיעה מצד רכב אחר או עקב תקלות מכאניות לא צפויות אשר עלולות להיגרם מסיבות כאלה ואחרות.

    ביצוע תהליך החלפת מנוע בצורה נבונה

    אחת הבעיות שלא היינו רוצים להגיע אליהן היא תקלה במנוע הרכב אשר מהווה את ליבת הרכב ולכן הוא גם אחד החלקים היקרים ביותר ברכב. אך במידה והגענו למצב הזה ואנו רוצים להמשיך ולנהוג על הרכב האהוב והיקר לנו (רגשית וגם כספית..) מוטב כי נעשה כאן רכישה חכמה מכיוון שמדובר בהוצאה לא זולה ולא היינו רוצים לקבל מנוע מקרטע או לשלם ביוקר שלא לצורך. אך מה עושים אם המנוע “הלך” וזקוק להחלפה? כיצד מתנהלים ולמי פונים? במקרה כזה ניצבות בפנינו מספר אפשרויות:

    החלפת מנוע מיבוא – האופציה המשתלמת ביותר עבור רכבי יוקרה

    האופציה הראשונה נחשבת לאופציה המשתלמת והחכמה ביותר – בייחוד עבור רכבי יוקרה. מנוע מיבוא יספק לרוב את המענה האופטימלי עבור הרכב שלנו. במקרים זה המנוע מיובא ממדינות מחו”ל כמו יפן, אשר נחשבות למדינות עם נותני שירות אמינים לרכב וכן מדינות עם אקלים נוח. בנוסף לכך המנועים מגיעים לרוב עם קילומטראז’ נמוך (בניגוד למנועים בשוק הישראלי) ובמצב שמור יותר.

    כך תחסכו בעלויות היבוא 

    על מנת לחסוך בעלויות מוטב לפנות אל נותן שירות מספק את המנוע ישירות מהיבוא, כך ניתן לחסוך משמעותית בעלות התיווך ולהיות בקשר עם ספק בעל מאגר מנועים גדול לבחירה. רצוי מאוד שגם אותו ספק ייתן לכם גם שירות של התקנה וכך תתנהלו מול גורם אחד ישיר לכל אורך התהליך ובכל מקרה של תקלה, שאלה או בקשה בהמשך הדרך. חשוב כמובן לוודא כי ישנה אחריות על המנוע ויש לדרוש מסמך אחריות מסודר וברור.

    שיפוץ מנוע

    במידה והמנוע בר שיפוץ ניתן לפנות למוסך מקומי אשר מתמחה בנושא שיבצע את השיפוץ. במצב כזה אנו נשארים עם המנוע הקיים שלנו, אך מדובר במנוע משיפוץ, כלומר לא מדובר ביחידה אחת מקורית של המנוע אלא מנוע שעבר תיקון, עם אותו מספר קילומטרים ומידת שחיקה.

    מנוע מפירוק מקומי

    מנוע משומש אשר מגיע מפירוק דרך מוסך או נותן שירות אחר. החיסרון במקרה זה היא העובדה שלרוב איננו יודעים מהו טיב המנוע מהספק המקומי, כמה קילומטראז’ הוא עבר וכן יש לקחת בחשבון את העובדה שהמנוע מגיע מרכב שנסע בכבישי ישראל, מדינה בעלת אקלים חם מצב אשר מאיץ את שחיקת המנוע וחלקים שונים ברכב.

    דגשים נוספים אודות תהליך החלפת ורישום מנוע

    חשוב לציין כי החלפת מנוע דורשת רישום מול מכון הרישוי ועדכון ברישיון הרכב שלכם. חשוב לפנות אל ספק אמין אשר יספק לכם תעודת יבוא, שטר מכר ופרטים טכניים רלוונטיים אודות המנוע החדש. בבואכם אל מכון הרישוי חשוב שתצוידו ברישיון רכב, ת.ז, אישור הרכבת המנוע החדש ממוסך מורשה, שטר מכר וכן כסף מזומן לביצוע תשלום האגרה. פרטים נוספים אודות הרישום >>

    לסיכום, בין אם אתם בעלי רכב  אאודי, במוו, מרצדס, יגואר או כל רכב יוקרה אחר אשר ניזוק מוטב כי תפנו אל נותן שירות וספק אמין, בייחוד כאשר מדובר במנוע הרכב שלכם.

    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל

    כשתכננו את מתחם הרכב החדש שלנו ברמת פולג היה דבר אחד שהניע אותנו יותר מהכל:
    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל!
    • מסירה מיידית

      מסירה מיידית

    • ביטוח רכב

      ביטוח רכב

    • שירותי וולה

      שירותי וולה

    • טרייד אין

      טרייד אין

    • אחריות יצרן

      אחריות יצרן

    • קפה & אקססוריז

      קפה & אקססוריז

    צרו איתנו קשר

    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל

    כשתכננו את מתחם הרכב החדש שלנו ברמת פולג היה דבר אחד שהניע אותנו יותר מהכל:
    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל!