השאירו פרטים
הצעת מחיר

    חיפוש
    תוצאות חיפוש
    0
    קטלוג רכבים

    מבצעי רכב חדש

    מתי הכי כדאי לנצל מבצעי רכב חדש

    אם אתם מחפשים מבצעים על הרכבים החדשים, התקופה הטובה ביותר היא לקראת סוף השנה הקלנדרית, מכיוון שזוהי התקופה שבה יבואני הרכב מעוניינים להיפטר מהמלאי של הדגמים האחרונים על מנת לייבא את דגמי השנה הקרובה. בדרך כלל בחודשי אוקטובר- נובמבר מתפרסמים המבצעים החמים ביותר בתחום הרכב אשר מוזילים את עלות הרכב או לחליפין מאפשרים לרכוש את הרכב באותו המחיר אך עם חבילת אבזור משודרגת. כל מי שמעיין בפרסומים אודות מבצעי רכב חדש שוקל את כדאיות המבצע, בין היתר אודות לתנאים הנוחים שמציעות חברות הליסינג על רכישת רכבים משומשים אך חדשים כמעט ואודות לאפשרויות המימון הרבות אותן ניתן לנצל היום על מנת ליהנות מנהיגה ברכב חדש. במאמר זה נשווה בין רכישת רכב חדש מהיבואן במזומן לבין רכישת רכב במימון מחברת הליסינג.

    רכישה מהיבואן מול רכישה מחברת הליסינג ורכישה בשיטת המימון

    במידה ותבחרו לרכוש רכב חדש מהיבואן תוך כדי ניצול של אחד מבין מבצעי רכב חדש, תתבקשו לשלם עבורו במזומן ולהמתין כמה שבועות עד לקבלתו. במידה ותפנו לחברת ליסינג אשר מציעה צי רכבים המוכן למכירה, תוכלו לקבל את הרכב ביום למחרת הסדר התשלום. כמו כן, עלות ההון העצמי שתצטרכו לשאת בה תהיה בגובה של כעשרה אחוזים ממחיר הרכב החדש שנרכש ישירות מהיבואן. אם כן פניה לחברת הליסינג ורכישת הרכב בשיטת המימון תאפשר לכם ליהנות מרכב חדש יחסית בהשקעה ראשונית נמוכה. במידה ותנצלו את אחת מאפשרויות המימון שמציעים היום הבנקים וחברות הליסינג, תוכלו לרכוש גם רכב חדש מהיבואן.

    כל היתרונות

    מלבד אפשרויות המימון הנוחות, רכישת רכב בן כמה שנים מחברת הליסינג תמנע מכם לספוג את ירידת ערך הרכב, דבר שיהיה בלתי נמנע במידה ותרכשו רכב חדש מהיבואן. אם חשוב לכם השקט הנפשי שמבטיח היבואן מכיוון שהוא מספק אחראיות על הרכבים החדשים, תוכלו ליהנות מכך גם במידה ותרכשו רכב מחברת הליסינג מכיוון שגם בעסקאות הליסינג שמבוצעות בשיטת המימון אתם נהנים מאחראיות של שנה הניתנת על ידי חברת הליסינג ובמידה ומדובר על רכב בן לא יותר משלוש שנים, אז גם מהאחראיות של היבואן. בנוסף לכך, חברות הליסינג מבצעות תחזוקה מקצועית לצי הרכבים שלהן ומשמעות הדבר היא שחברות אלה מציעות רכבים מתוחזקים ואמינים מאוד. המסקנה כאן ברורה, על מנת ליהנות מנהיגה ברכב איכותי לא חייבים יותר לחפש מבצעי רכב חדש לקראת סוף השנה, אלא שאפשר לקנות רכב כמעט חדש לאורך כל השנה מחברת הליסינג.

    קראו עוד על מבצע רכב חדש.

    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל

    כשתכננו את מתחם הרכב החדש שלנו ברמת פולג היה דבר אחד שהניע אותנו יותר מהכל:
    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל!
    • מסירה מיידית

      מסירה מיידית

    • ביטוח רכב

      ביטוח רכב

    • שירותי וולה

      שירותי וולה

    • טרייד אין

      טרייד אין

    • אחריות יצרן

      אחריות יצרן

    • קפה & אקססוריז

      קפה & אקססוריז

    צרו איתנו קשר

    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל

    כשתכננו את מתחם הרכב החדש שלנו ברמת פולג היה דבר אחד שהניע אותנו יותר מהכל:
    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל!