השאירו פרטים
הצעת מחיר

    חיפוש
    תוצאות חיפוש
    0
    קטלוג רכבים

    קניית רכב מליסינג אפס קילומטר

    קניית רכב מליסינג בשיטת אפס ק”מ היא ללא ספק האפשרות המשתלמת ביותר הקיימת בשוק לרכישת רכב שלא נעשה בו שימוש. כל כך הרבה אנשים חולמים על קניית רכב חדש במשך שנים ולא יכולים להרשות זאת לעצמם מבחינה כלכלית. מחירי הרכב שנקבעים על ידי היבואנים הגדולים הם לא סבירים לחלוטין ומעטים האנשים שיכולים לעמוד בתשלומים על קניית רכב חדש מיבואן.


    מה שהשפיע מאוד על שוק הרכב בארץ בשנים האחרונות היא צמיחתן של חברות הליסינג השונות. חברות הליסינג הן כוח קניה גדול מאוד שיכול להשפיע על היבואנים להורדת מחירים. הן למעשה מבצעות רכישה סיטונאית ולכן מקבלות הנחה משמעותית במחיר אותו הן יכולות לגלגל אל הלקוח המזדמן בעסקאות רכבי אפס קילומטר. בשנים האחרונות ניתן לראות מגמה משמעותית של עליית רכבים חדשים לכבישים ולעסקאות קניית רכב מליסינג יש ללא ספק השפעה רבה על כך. כך למעשה אנשים רבים מצליחים לקנות רכב חדש במחיר אטרקטיבי במיוחד.

    מדוע קניית רכב מליסינג כך היא כדאית? 

    עסקאות של קניית רכב 0 קילומטר הפכו בשנים האחרונות לחלק משמעותי משוק הרכב המקומי. עסקאות אפס קילומטר מאפשרות ללקוח לרכוש רכב חדש לחלוטין מחברת הליסינג במחיר משתלם ביותר, שיכול להגיע אפילו לשלושים אחוזים פחות ממחיר היבואן.


    נשאלת השאלה כיצד ההנחה היא כל כך משמעותית? ותשובה לכך היא די פשוטה. הרכבים אשר נמצאים בבעלותן של חברות הליסינג מחזיקים ברישום קודם על הרכב. כך שחברת הליסינג רוכשת את הרכבים מהיבואן ונרשמת בתור הבעלים הראשון שלו, דבר אשר יהפוך את הרוכשים החדשים לבעלים השניים. זהו למעשה כל ההבדל בין רכישת רכב חדש מיבואן או קניית רכב מליסינג בשיטת אפס קילומטר.

    למרות שיש שטוענים שלהיות בעלים יד שניה לרכב הופך את עסקה לפחות משתלמת ההפך הוא הנכון. רכב חדש תמיד נרכש בכוונה להשתמש בו כמה שנים קדימה והעובדה שאפשר ליהנות מרכב איכותי וחדש שעולה פחות היא משמעותית.כעבור מספר שנים גם כך נושא כמות הבעלים כבר הופך לפחות משמעותי ואין סיבה להימנע מהיתרונות של רכב חדש בשביל זה.


    מאחר ובעסקאות אלו מדובר ברכבים שנרכשים בצורה סיטונאית על ידי חברות הליסינג, בדרך כלל מדובר בדגמים הבסיסיים של כל רכב ועם אבזור מינימלי. חשוב לדעת שניתן לבקש להוסיף ולשדרג את הרכב כבר בעת הרכישה ואם לא, אז ניתן לעשות זאת באופן אישי לאחר קבלת הרכב. קניית רכב מליסינג לא אומרת שבהכרח צריך להישאר עם דגם בסיסי ופשוט.


    ניתן לראות שברוב המקרים קניית רכב מליסינג בשיטת אפס קילומטר היא משתלמת ואטרקטיבית ולכן יש כל כך הרבה אנשים שבוחרים בה. יש להניח שמגמה זו תלך ותתחזק בשנים הקרובות וכמות הרוכשים כמו גם כמות הגדמים הנמכרים תלך ותגדל.

    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל

    כשתכננו את מתחם הרכב החדש שלנו ברמת פולג היה דבר אחד שהניע אותנו יותר מהכל:
    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל!
    • מסירה מיידית

      מסירה מיידית

    • ביטוח רכב

      ביטוח רכב

    • שירותי וולה

      שירותי וולה

    • טרייד אין

      טרייד אין

    • אחריות יצרן

      אחריות יצרן

    • קפה & אקססוריז

      קפה & אקססוריז

    צרו איתנו קשר

    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל

    כשתכננו את מתחם הרכב החדש שלנו ברמת פולג היה דבר אחד שהניע אותנו יותר מהכל:
    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל!