השאירו פרטים
הצעת מחיר

    חיפוש
    תוצאות חיפוש
    0
    קטלוג רכבים

    רכבים למכירה בשיטת טרייד אין: איך זה עובד?

    במקום שיטוט בלוחות רכבים למכירה, מוכרים את הרכב הישן ומתחדשים ברכב חדש כבר באותו היום. למי זה מתאים ואיך העסקה עובדת בפועל?

    במציאות של היום, רובנו מתקשים לדמיין יום שלם בלי הסתמכות על הרכב הפרטי. הוא מלווה אותנו לעבודה, לפגישות מחוץ למשרד ולסופר, מביא אותנו לבילויים ועוזר לנו לקחת את הילדים לבית הספר ולהחזיר אותם מחוגים. אבל מה קורה כשהגיע הזמן להתחדש ברכב אחר? בדרך כלל, הסיפור הוא זהה – כדי לקנות רכב חדש יש למכור תחילה את הישן, ולקוות שתהליך המכירה יהיה מהיר יחסית, על מנת שנוכל להתחדש ברכב המיוחל בהקדם. זה תקף כמובן במצב שבו אנחנו כבר יודעים מה הרכב שמעניין אותנו, ולא זקוקים גם לזמן חיפוש נוסף אחר רכב חדש.

    בעבר, הנושא של רכבים למכירה היה מתנהל בצורה זהה: רוב הנהגים היו מוצאים את עצמם מדביקים פתקים לשמשת הרכב  או מפרסמים אותו ברשת, ומקווים לטוב. במקרים רבים הם היו נאלצים להציג את הרכב פעם אחר פעם בפני רוכש פוטנציאלי כזה או אחר, לעבור דרך מתישה עד לסגירת עסקה, ורק אז להתפנות לחיפוש רכבים למכירה שמעניינים אותם. שגם הם, היו מחייבים אותם לנסוע למקום אחר, כדי לבחור את האחד שלהם. כיום לעומת זאת, הסיפור השתנה.

    רכבים למכירה בטרייד אין – כל מה שחשוב לדעת

    אם יצא לכם כבר לחוות את הקשיים שמאחורי עסקאות רכבים למכירה, ייתכן שחלמתם על דרך לעשות את זה בצורה פשוטה יותר. להגיע לנקודה אחת, למכור את הרכב הישן, לבחור את החדש ולצאת הביתה בלי עיכובים מיותרים. בלי רגע ללא רכב לשימושכם, בלי התעסקויות מיותרות ובלי כאב ראש. זה בדיוק מה שעומד בבסיס שיטת הטרייד אין, שהולכת ונעשית נפוצה יותר ויותר. 

    הלקוח מוכר את הרכב שלו לחברה שמבצעת את העסקה, בוחר רכב חלופי מבין מגוון רכבים למכירה שקיימים אצלה, ומשלם רק את ההפרש. רבים מאלה שמתחדשים ברכבי יוקרה מבצעים את העסקה באמצעות טרייד אין, אבל כיום ניתן ליהנות ממנה גם על רכבים בקטגוריה ידידותיות יותר. כתוצאה מכך, גם מי שמחפש רכב משפחתי או פשוט רוצה להימנע מבזבוז זמן על ניסיונות מכירה של הרכב הישן, יכול להרוויח ממנה לא מעט. 

    טרייד אין בסוכנויות ליסינג

    ביצוע טרייד אין בסוכנויות הליסינג האמינות, מאפשר לכם ליהנות ממגוון פתרונות בעת ובעונה אחת. ראשית, כל יתרונות הטרייד אין כפי שהכרתם אותם, ושנית יכולת לבחור רכב בהתאם להעדפותיכם מתוך היצע מגוון של רכבים למכירה. כל זה, עם האחריות והביטחון שנלווים לרכישה מגורם מוסמך, אחראי ובעל מוניטין. אם אתם מחפשים רכב שמגיע עם כל היתרונות של רכב חדש, תוכלו אפילו לבחור רכב 0 ק”מ – בעלות משתלמת במיוחד.

    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל

    כשתכננו את מתחם הרכב החדש שלנו ברמת פולג היה דבר אחד שהניע אותנו יותר מהכל:
    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל!
    • מסירה מיידית

      מסירה מיידית

    • ביטוח רכב

      ביטוח רכב

    • שירותי וולה

      שירותי וולה

    • טרייד אין

      טרייד אין

    • אחריות יצרן

      אחריות יצרן

    • קפה & אקססוריז

      קפה & אקססוריז

    צרו איתנו קשר

    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל

    כשתכננו את מתחם הרכב החדש שלנו ברמת פולג היה דבר אחד שהניע אותנו יותר מהכל:
    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל!