השאירו פרטים
הצעת מחיר

    חיפוש
    תוצאות חיפוש
    0
    קטלוג רכבים

    השכרת רכב לחודש

    בדרך כלל כאשר שוקלים להשכיר רכב, מדובר על השכרה לכמה ימים בודדים ואפילו לכמה שעות בלבד. הסיבה היחידה למנהג זה היא שרבים אינם מודעים לאפשרות להשכיר רכב לחודש במחיר אטרקטיבי. כמו כן, רבים אינם יודעים כי המחיר של השכרת הרכב לחודש אינו נקבע על ידי המכפלה של כמות הימים במחיר ההשכרה של הרכב ליום, אלא שמדובר על מחיר קבוע ומשתלם הרבה יותר. זה מאפשר ניידות ונוחות שחבל שלא לנצל אותה. בין אם זה לצרכי המשפחה, לצרכים האישיים, עבור אורח מחו"ל או למטרת עבודה, מדובר על אחד השירותים שיהפכו את ההתנהלות המסורבלת להרבה יותר קלה פשוטה ונעימה ועל זה תמיד שווה לשלם.

    מתי כדאי לפנות לשירות השכרת רכב לחודש

    אחד המקרים בהם נפוץ להשתמש בשירות השכרת רכב לחודש הוא כאשר נאלצים למסור את רכב החברה לפני תחילת העבודה במקום חדש. מי שאינו מודע לאפשרות ההשכרה לחודש יאלץ לבלות את התקופה שבה יהיה עליו להגיע לרעיונות העבודה, ללא רכב. מקרה נוסף שבו השירות הזה ישנה את תמונת המצב ויקל להתמודד עם תקופה לחוצה הוא כאשר נולד תינוק. השכרת הרכב כשבוע לפני הלידה תבטיח הגעה מהירה ונוחה לחדר הלידה וחזרה נעימה הביתה עם התינוק החדש. כמו כן, תוכלו להתנייד בקלות רבה יותר לטיפת החלב לביצוע כל הבדיקות הנחוצות במהלך החודש הראשון. במידה ומגיע אליכם אורח מחו"ל ואתם מעוניינים לאפשר לו חופש ניידות, דבר שגם מאוד יקל עליכם במהלך האירוח, השכרת רכב לחודש היא אפשרות שכדאי לכם לשקול.

    איזה רכב מומלץ לשכור כשמדובר על השכרה לחודש

    במידה וצפוי לכם חודש מרובה בנסיעות, יתכן ויהיה הרבה יותר משתלם לשכור רכב עם מנוע דיזל שיצרך הרבה פחות דלק. מלבד מידת החיסכון של הרכב בצריכת הדלק, כדאי להתחשב גם בגודל שלו. במידה ורוב הנסיעות שלכם במהלך החודש יהיו עירוניות, כדאי לשכור רכב קטן שיקל על מציאת החניה. אם אתם רוצים ליהנות מנוחות הנסיעה או אם אתם עומדים לנסוע רוב הזמן עם ארבעה נוסעים ברכב, כדאי מראש להעדיף רכב גדול יותר כי רכב כזה יעלה אומנם קצת יותר לעומת השכרת רכב לחודש מהסוג הסטנדרטי, אך הוא ישפר את נוחות הנסיעות שלכם. מלבד סוג הרכב, כדאי גם לבדוק את עלות הביטוח, מכיוון שבדרך כלל מחיר הביטוח אשר משוקלל במחיר ההשכרה הוא של הביטוח חובה בלבד. עבור ביטוח מקיף או צד ג' תתבקשו לשלם תוספת מחיר שכדאי לקחת בחשבון בחישוב העלות הכוללת של השימוש ברכב במהלך החודש.

    קראו עוד על השכרת רכב מסחרי.

    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל

    כשתכננו את מתחם הרכב החדש שלנו ברמת פולג היה דבר אחד שהניע אותנו יותר מהכל:
    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל!
    • מסירה מיידית

      מסירה מיידית

    • ביטוח רכב

      ביטוח רכב

    • שירותי וולה

      שירותי וולה

    • טרייד אין

      טרייד אין

    • אחריות יצרן

      אחריות יצרן

    • קפה & אקססוריז

      קפה & אקססוריז

    צרו איתנו קשר

    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל

    כשתכננו את מתחם הרכב החדש שלנו ברמת פולג היה דבר אחד שהניע אותנו יותר מהכל:
    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל!