השאירו פרטים
הצעת מחיר

    חיפוש
    תוצאות חיפוש
    0
    קטלוג רכבים

    רכב חדש מבצעים

    כיצד מחפשים רכב חדש מבצעים ומכירות מיוחדות

    אם אתם עומדים לרכוש רכב חדש מבצעים בוודאי מאוד מעניינים אתכם, אך די בבדיקה מהירה על מנת להבין שמציאת מבצע אמיתי על רכב חדש מהיבואן היא לא קלה כל כך ונדרשת גם סבלנות וגם הבנת תחום הרכב על מנת להצליח בה. רוב המבצעים על הרכבים החדשים מוצעים או בעת תשלום במזומן או באים לידי ביטוי בהצעות מימון מאוד משתלמות בחבילת אבזור מורחבת או בהרחבת האחראיות ללא תוספת עלות. קיימים גם מבצעים שמאפשרים הוזלה משמעותית בעלות הרכב, כאשר מדובר על מחיר השקה של הדגמים החדשים והבלתי מוכרים או של יצרניות הרכב שאינן מוכרות לציבור הישראלי. על הרכבים המבוקשים לרוב לא תמצא מבצעים ממשיים אבל אם כן תרצו מבצע על דגם מוכר ומבוקש, יתכן ותמצאו אותו בצורת מימון ללא ריבית. מעבר לכך, קיימים גם מבצעי סוף השנה ומבצעים נוספים כשמדובר על רכבים עם גיר ידני.

    האם יש דבר כזה מבצעים על רכבי היוקרה

    רכבי היוקרה בדרך כלל אינם נמכרים במחירי מבצע, אך מדי כמה שנים מותגים כמו וולוו למשל שהיא אחת המשפחתיות היותר יוקרתיות, מוצעים בסוף שנה בתנאים אטרקטיביים יותר. כמו כן, אם אתם מחפשים רכב חדש מבצעים שמתבטאים בהצעות לטרייד אין במחיר מחירון יהיו זמינים מפעם לפעם אצל היבואנים של רכבי היוקרה. אם תהיו מוכנים להתפשר על גרסת שתי הדלתות או תעדיפו חבילת אבזור משודרגת שמחירה עלול לטפס גם לכדי עשרת אלפים שקלים ויותר, תוכלו להגשים את השאיפה לקנות רכב חדש מהסוג היוקרתי במחיר מבצע. במידה ותהיו מעוניים לרכוש רכב יוקרה עם מנועה דיזל, גם זה יאפשר לכם להשיג הוזלת מחיר הרכב.

    על מבצעי סוף שנה

    אם אתם מחפשים לקנות רכב חדש מבצעים של סוף השנה היא הדרך האולטימטיבית לבצע רכישה של רכב שרציתם במחיר מופחת משמעותית. גובה ההנחה בדרך כלל לא יעבור את העשרת אלפים שקלים או את 10% מעלותו של הרכב, אך כשמדובר על רכבים שמחירם עובר את המאה אלף שקל, יתכן והוזלה כזו תהיה חשובה ומשמעותית. חשוב רק לבדוק על איזה דגם מדבר המבצע שאתם בודקים ומהם התנאים שכתובים באותיות הקטנות, האם המבצע אינו מפחית מהיקף האחראיות של היצרן והאם לא מסתתרות מאחורי המילה מבצע הפתעות שלא ציפיתם להן. יבואניות של הדגמים המשפחתיים המבוקשים ביותר בדרך כלל עורכות מבצעים לפרק זמן מוגבל. במקרה כזה מדובר על כמה ימים בודדים שלא כדאי לכם לפספס, מכיוון שהמבצע לא יחזור עד לסוף השנה הבאה אם בכלל.

    קראו עוד על רכבים למכירה.

    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל

    כשתכננו את מתחם הרכב החדש שלנו ברמת פולג היה דבר אחד שהניע אותנו יותר מהכל:
    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל!
    • מסירה מיידית

      מסירה מיידית

    • ביטוח רכב

      ביטוח רכב

    • שירותי וולה

      שירותי וולה

    • טרייד אין

      טרייד אין

    • אחריות יצרן

      אחריות יצרן

    • קפה & אקססוריז

      קפה & אקססוריז

    צרו איתנו קשר

    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל

    כשתכננו את מתחם הרכב החדש שלנו ברמת פולג היה דבר אחד שהניע אותנו יותר מהכל:
    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל!