השאירו פרטים
הצעת מחיר

    חיפוש
    תוצאות חיפוש
    0
    קטלוג רכבים

    טרייד אין רכב

    מהם היתרונות של עסקאות טרייד אין רכב

    עסקאות טרייד אין מאפשרות להחליף את הרכב הישן ברכב חדש תוך כדי תשלום הפער שבין מחיר המחירון של הרכב הישן לבין מחירו של הרכב החדש. מדובר על השיטה שאין מי שלא ירצה לנצל במידה ובהגעתו לרכוש רכב חדש, יש בבעלותו רכב ולו הישן ביותר. חברות שמבצעות עסקאות טרייד אין רכב מאפשרות שני מסלולים שונים: החלפת הרכב הישן ברכב חדש והחלפת הרכב הישן ברכב משומש אך חדש בהרבה. היתרונות של השיטה באים לידי ביטוי במהירות ביצוע העסקה ובחיסכון הזמן. בשיטה הזו אין צורך לפרסם את הרכב בלוחות יד שנייה, להתרוצץ עימו בין הקונים ולאחר מכן להסתובב בין סוכנויות הרכב על מנת לרכוש רכב אחר במקום. יתרון נוסף הוא הקנייה הבטוחה שטרייד אין מבטיח, מכיוון שחברות הטרייד אין אשר מבצעות את העסקאות הללו מספקות גם אחראיות על הרכב החדש או לפחות על החלקים החשובים שהם המנוע והגיר.

    יתרונות נוספים שאולי לא חשבתם עליהם

    מלבד היתרונות שכבר ציינו בפסקה הקודמת, עסקאות טרייד אין רכב מאפשרות ליהנות מהחלפת הרכב בצורה הנוחה ביותר. כך לא ייווצר מצב שתהיה תקופה שבה תהיו ללא רכב, מכיוון שהרכב הישן שלכם נמכר כבר וטרם מצאתם את הרכב האולטימטיבי שיענה על הצרכים שלכם. בטרייד אין העסקה של ההחלפה מתבצעת במקום ואתם יוצאים מהחברה עם רכב חדש. גם עם העברת הבעלות לא תצטרכו להתעסק כפי שנהוג בעסקאות המכירה שמתבצעות בין קונה ומוכר פרטיים, מכיוון שהחברה שמבצעת את הטרייד אין דואגת לביצוע העברה במעמד המסירה של הרכב לקונה. כמו כן, בעסקאות הטרייד אין ניתן גם לקבל מימון ולשלם את הפער בין מחירי שני הרכבים בתשלומים חודשיים קבועים. המשמעות היא שאם יש ברשותכם רכב ואין לכם מימון עצמי לרכישת רכב חדש, בשיטת הטרייד אין תוכלו לבצע שתי פעולות בו זמנית, גם למכור את הרכב הישן במחיר סביר ובלי להתווכח וגם לקנות רכב חדש יותר או חדש לחלוטין בתנאים מעולים.

    נתונים במספרים

    על פי הנתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, יותר מארבע מאות אלף משתמשים מחליפים את רכבם בשיטת הטרייד אין מדי שנה. למרות שבעסקאות טרייד אין רכב המחיר שניתן לקבל על הרכב הישן יהיה בדרך כלל נמוך יותר ממחיר המחירון שלו, בעלי הרכבים הפרטיים מעדיפים את הנוחות שבעסקת הטרייד אין. מכיוון שתחום המכירה והקנייה של הרכבים המשומשים קיבל שם רע וזכה למוניטין שלילי, כשני שליש מהרוכשים של כלי הרכב בישראל שבבעלותם כבר יש רכב ישן, יעדיפו לבצע את המכירה ואת הקנייה של הרכב בשיטה הזו, רק על מנת שהתהליך כולו יתבצע מול חברה אמינה.

    קראו עוד על מכירת רכב יד שניה.

    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל

    כשתכננו את מתחם הרכב החדש שלנו ברמת פולג היה דבר אחד שהניע אותנו יותר מהכל:
    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל!
    • מסירה מיידית

      מסירה מיידית

    • ביטוח רכב

      ביטוח רכב

    • שירותי וולה

      שירותי וולה

    • טרייד אין

      טרייד אין

    • אחריות יצרן

      אחריות יצרן

    • קפה & אקססוריז

      קפה & אקססוריז

    צרו איתנו קשר

    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל

    כשתכננו את מתחם הרכב החדש שלנו ברמת פולג היה דבר אחד שהניע אותנו יותר מהכל:
    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל!