השאירו פרטים
הצעת מחיר

    חיפוש
    תוצאות חיפוש
    0
    קטלוג רכבים

    מכירת רכב יד שניה

    כל מה שחשוב לדעת לפני מכירת רכב יד שניה

    שוק רכבי יד שנייה בארץ פשוטו כמשמעו עמוס ברכבי יד שנייה ויש המגדירים את השוק הזה כשוק של מוכרים בעיקר. על מנת לבצע מכירת רכב יד שניה ללא קבלת הצעות מצחיקות מכל מיני סוחרים וטרדנים ולפני שתבינו את מלוא החיסרון שבתחרות מול צי הרכבים המשומשים של חברות הליסינג, בדקו את ההצעות לטרייד אין, מכיוון שזוהי הדרך שהיום נחשבת להכי ידידותית עבור מי שמעוניין למכור את רכבו ולהתחדש עם רכב חדש יותר. באופן כללי ניתן לומר כי לדעת מומחים בתחום הרכב, לחברות הליסינג יש המון יתרונות בתהליך מכירת רכב יד שניה, הן מבחינת המחיר שתוכלו לקבל עליו והן מבחינת האפשרויות שיציעו לכם במקומו. חסכו לכם את כל הטרדות ואת התהליך הכואב של ניסיון למכור רכב במחיר אטרקטיבי לאדם פרטי ופנו לחברת ליסינג, זוהי ההמלצה הכי טובה שלנו.

    היתרון של חברת ליסינג לעומת אדם פרטי

    כאשר מוכרים את הרכב המשומש לחברת ליסינג, ניתן ואף כדאי לעשות עסקת טרייד אין. כך תוכלו לקבל על הרכב הישן מחיר שאומנם יהיה נמוך יותר ממחיר המחירון שלו, אך זה עדיין יהיה מחיר אטרקטיבי שיאפשר לכם לרכוש רכב חדש. במידה ותרצו, החברה גם תציע לכם הצעת מימון נוחה לרכישת הרכב החדש או עסקת טרייד אין שיהיה לכם קשה לסרב לה. כמו כן, חברות ליסינג מציעות הנחות על הרכבים החדשים וגם אחראיות מלאה לפחות לשנה על כל רכב שתרכשו מהחברה במקום הרכב הישן שלכם. לא משנה מאיזו זווית תיבחנו את השיטה הזו של מכירת רכב יד שניה, מה שברור הוא כי זוהי הדרך היעילה ביותר וגם החכמה מבין כל האחרות.

    מתי הכי כדאי לבצע מכירת רכב יד שניה

    על פי המומחים בתחום הרכב, גיל שבו הכי כדאי למכור את הרכב הוא גיל שלוש, מכיוון שרוב הרכבים המשומשים שמוצעים על ידי חברות הליסינג אינם עוברים את הגיל הזה. במידה ותרצו למכור רכב ישן יותר יהיה לכם מאוד קשה לקבל עליו מחיר הגון. זכרו כי מחיר המחירון הוא כיום בגדר המלצה בלבד ורוב המוכרים אינם מקבלים אותו, אלא אם כן מדובר על רכב בן לא יותר משלוש שתוחזק היטב ונמכר לחברת הליסינג בעסקת טרייד אין. במקרה כזה המחיר שתקבלו על הרכב יהיה הכי קרוב למחיר המחירון שלו. בנוסף, גם אם רכבכם אינו ישן, אך בכל זאת זקוק לטיפולים קוסמטיים, בחברת הליסינג לא יהפכו את הצורך הזה לחולשה של עסקת המכירה, מכיוון שבחברות הללו מבצעים טיפולים מסוג זה לצי רכבים באופן שוטף וזה אינו מהווה עבור החברה בעיה או עילה שלא לבצע עסקת טרייד אין.

    קראו עוד על טרייד אין רכב.

    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל

    כשתכננו את מתחם הרכב החדש שלנו ברמת פולג היה דבר אחד שהניע אותנו יותר מהכל:
    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל!
    • מסירה מיידית

      מסירה מיידית

    • ביטוח רכב

      ביטוח רכב

    • שירותי וולה

      שירותי וולה

    • טרייד אין

      טרייד אין

    • אחריות יצרן

      אחריות יצרן

    • קפה & אקססוריז

      קפה & אקססוריז

    צרו איתנו קשר

    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל

    כשתכננו את מתחם הרכב החדש שלנו ברמת פולג היה דבר אחד שהניע אותנו יותר מהכל:
    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל!